poniedziałek, 24 czerwca 2013

Wakacje :D

No i mamy ostatni tydzień szkoły ;) Lekcje niby są,ale takie zupełnie luźne, bo przecież cały materiał z tego roku przerobiony, to i naukę mamy z głowy - zostają tylko filmy i pogaduchy, ewentualnie ćwiczenia,jak jest jakiś ostrzejszy nauczyciel... oceny dopiłowane, wakacj zaplanowane - nic,tylko wyjeżdżać :D Nie wiem,jak mi wyjdzie z pisaniem w ciągu tych dwóch miesięcy - jak już mi się uda coś skrobnąć, to będzie :P Nad tym,czy regularnie będę wrzucała notki się nawet nie zastanawiam,nie wydaje mi się,żebyśmy mieli internet w przyczepie xP Jest laptop,ale zazwyczaj odmawia posłuszeństwa i są komórki z zasięgiem (w większości odwiedzanych przez nas miejsc) wahającym się od zera do zera,w porywach do jednej setnej - ale nie szkodzi, nie od tego są rzeki ;) Oprócz wędrówek kempingowych czeka mnie jeszcze obóz karate,a was? :3 Wiem,że ludzie się lubią chwalić C:

7 komentarzy:

  1. czuje się jak w niebie :) twój blog jest taki kolorowy ! hehe . a wakacji nie mogę się doczekać ..:) zapraszam :
    artdrawingyourpassion.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. widze ze jesteś ciekawą osobką , obóz karate ;o pozazdroscic :D kiedys chciałam chodzic na karate ale to jednak nie dla mnie ;) twój blog jest od dziś moim ulubionym <3 będę wchodziła codziennie!! *_*

    OdpowiedzUsuń
  3. Obóz karate :) kiedyś chodziłąm ale przestałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi nie jest tak łatwo przestać - kiedyś chciałam,ale stwierdziłam,że za dużo osiągnęłam,żeby sobie na to pozwolić! :P

      Usuń
  4. Karate *.*

    Supeeeer :>
    Podoba mi się tutaj :)

    http://zaczytanakasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne tło :P
    też sie ciesze z okazji wakacji :P

    OdpowiedzUsuń

Spam jest spoko,sama spamuję,ale błagam - naprawdę jesteście tacy leniwi/ograniczeni,że jesteście w stanie wydusić z siebie "haha fajny post/blog" tudzież inne zdania na poziomie klas 1-3 podstawówki?