niedziela, 24 lutego 2013

O feriach słów kilka

...i to nie będzie ziało optymizmem.Po części dlatego,że jutro wracam do szkoły,ale to naprawdę niewielka część mojego zmęczenia tym tematem.No dobra,zacznę od przedstawienia sytuacji - moje województwo jako ostatnie dostało te dwa nieszczęsne tygodnie odpoczynku,więc już niezły kawałek czasu wcześniej,jeszcze się ucząc,ba,zaliczając w pocie czoła wszystko,co było do zaliczenia,po powrocie do domu czekały na mnie złośliwe,wkurzające "feeerieee! jupi! <3" na co drugiej stronie internetowej...nie,na każdej stronie internetowej,na której zawartość wpływ mają użytkownicy.Motywujące jak cholera.Ale nie tylko to działało mi na nerwy,bo kiedy JA chciałam sobie odpocząć podczas ferii właśnie,internet też był zaśmiecany tym  czymś,bo ja oczywiście o feriach nic nie wiem,hę? A teraz,ostatnie chwile wytchnienia,wchodzę na pewną-stronę-internetową-której-nie-mam-zamiaru-reklamować i co widzę? "koniec ferii ;((((" "ferie sie skończyły :<" "jutro do szkoły/do pracy/poniedziałek" Nie no,dzięki za info! Ludzie,proszę was...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spam jest spoko,sama spamuję,ale błagam - naprawdę jesteście tacy leniwi/ograniczeni,że jesteście w stanie wydusić z siebie "haha fajny post/blog" tudzież inne zdania na poziomie klas 1-3 podstawówki?