poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Skarby Youtube'a

No i co,wszyscy chcieliśmy śnieg na święta,to go mamy! To,że nie na te,co zwykle - to drobiazg,po co narzekać,skoro dzieje się zawsze to,co chcemy - z opóźnieniem czy nie? ;) Ale nie o śniegu wielkanocnym będę pisała,bo to temat oklepany z każdej strony,a nie lubię pisać o rzeczach,które są aktualnie omawiane przez internetowe społeczeństwo.Możliwe,że nieświadomie dużo o nich piszę,ale trudno,wracam już do tematu z tytułu,bo chyba o tym muszę napisać najwięcej -  do twórczości pewnego nieznanego mi w sumie człowieczka,którą się ostatnio zainteresowałam.Tym człowieczkiem jest youtuber znany ludzkości jako waterflame89, wypuszczający z umysłu do internetu przeróżnej maści melodyjki przez niego tworzone, później często wykorzystywane w gierkach przeglądrkowych.Tak było z najbardziej znanym jego dziełem - "Glorious morning",wykorzystanym w równie znanej grze - Age Of War, w którą gra(ł) mój brat i dzięki któremu (dziełu,nie bratu,chociaż różnie to można interpretować) poznałam kilka kolejnych kawałków -
"Cats!"
"Orange"
 czy "Field of memories"
trzy moje ulubione,nie licząc wcześniej wymienionego :) Ogólnie więcej opowiedzieć nie mogę,oprócz wyrażenia nadziei,że spodoba wam się różnorodna zbieranina melodyjek Waterflame'a,bo mi osobiście podoba się bardzo, poprawia humor :p

3 komentarze:

Spam jest spoko,sama spamuję,ale błagam - naprawdę jesteście tacy leniwi/ograniczeni,że jesteście w stanie wydusić z siebie "haha fajny post/blog" tudzież inne zdania na poziomie klas 1-3 podstawówki?